Zima to czy lato ?

Zabawy na śniegu w lecie to tylko w Norwegii :)


Komentarze

  1. Ja wiem ja wiem jestem na tej fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak fajnie było ale ja sobie kieszeń przetarłem na spodniach jak zjechałem na dół ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas nawet zimą śniegu brakuje :)Pięknie :)
    elkaj

    OdpowiedzUsuń
  4. chociaż odrobinę radochy!

    Mój syn smaruje już narty, tylko nie wiem, gdzie się wybiera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie tylko :) w alpach bylam w lipcu i tam calkiem wysoko w ogole nie wygladalo na lato,gdzie by okiem nie spojrzec wszedzie byl snieg ze juz nie wspomne o naciarzach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.