Ludzie zdjęcia robią...



Komentarze

  1. Świetna fotka-szczególnie ostatnia!
    Super też ujęłaś te osoby z aparatami.
    Nic dziwnego w takim miejscu to każdy chce mieć fotkę :)
    szczególnie,że wiosna szybko mija...
    Pięknie tam!
    Zazdroszczę,że możesz spędzać tam czas.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów tu zajrzałam,by podziwiać :)
    Zamiast na spacer,wchodzę na Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne!!! ale wsie wyleglo fotografow!!

    OdpowiedzUsuń
  4. In fact, it's a perfect place to take some pictures, playing with colours, and focus, like you have done in the last one, a very good photo. It's a beatiful place, Where is that?

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahhaha widze ze nie Ciebie jedna skusily te krokusy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Espresso - bardzo mi miło że lubisz do mnie zaglądać.

    @Javier Ll. Szczecin, Polska GPS 53.439865° N 14.539693° E, http://picasaweb.google.pl/magda.wilczek.biz/Wiosna2010# :)

    @blog niedzielny - o tak wyległo się ich sporo, a najlepiej to się patrzyło na pozycje jakie przyjmowali do robienia zdjęć i pomyślałam że też tak wyglądam jak robie swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for follow me. I liked your blog very much, I´m following it too!

    OdpowiedzUsuń
  8. az mnie coś zakłuło w środku..jak bym chciała tam teraz być! a potem pojśc na lody..

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 mnie rozśmieszyło..znam takie widoki..:) super 'łąka' krokusów..zazdroszczę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.