w oczekiwaniu na wiosnę ...

wiosna 2009



 

Komentarze

  1. Witam :)
    Piękna seria!
    To u Ciebie już zakwitły krokusy?
    Ja jeszcze nie widziałam żadnych kwiatów...czekam i czekam ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frumoasa cromatica,bine lucrat,felicitari.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po twoich zdjeciach widać ze juz jest, po zapowiedziach pogodowych jednak mam watpliwosci...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lubością odnajduję takie fotograficzne blogi ;-)). Śliczne optymistyczne zdjęcia , pozwolę sobie tu zaglądać. Zapraszam do popatrzenia na moje prace z tagiem foto posty i do zakładk na prawym marginesie.Pasjonatką fotografii jestem od 4 lat i zawsze chętnie posłucham opinii na temat moich wypocin ;-)))
    pozdrawiam Jo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.