...czujecie ten zapach ? ja go uwielbiam ...



Komentarze

  1. Ja też uwielbiam ten zapach, a zdjęcia - ostrość i kolor - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mam migrenę to nie :):

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie pachną....
    zapach roznosi się na całe biuro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko mam nadzieję że w domku tego mieć nie będę

    p.s.

    fotki ok ;) szczególnie druga

    OdpowiedzUsuń
  5. ....dzień dobry wiosno....:)...

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie już takie piękne???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ten zapach,aż czuję go przez monitor ;)
    Pięknie go sfotografowałaś!
    Masz talent do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez już kwitnie, ojoj, lecę szukać! Potrafię siedzieć z nosem w bukiecie i upijać się tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Hemera. Diekne zdjecia! Bardzo delikatna.Chodzi!!Elena.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie tyle czuję, co niemal dotykam! bo tak pięknie go sfotografowałaś! aż chciałoby się sięgnąć po ten bez :) Też uwielbiam ten zapach :) Maj najprzyjemniejszym miesiącem doznań!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá Hemera, belos macros de lindas flores...Espectacular....
    Um abraço

    OdpowiedzUsuń
  12. Liliac--in romanian,beautiful flower..and smells nice :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.