...rzepakowe pole...

Komentarze

  1. Cudnie, cudnie, ja też ostatnio miałam okazję robić sesję ślubną w takim oto polu rzepaku, więc jak zobaczyłam te fotki u ciebie od razu poczułam ten słodki zapach rzepaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,super!
    Tęskni mi się za żółtym kolorem...nie zdążyłam poszaleć jeszcze w tym roku w rzepaku ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. może jeszcze zdążę i spacerkiem przejdę obok takiego rzepakowego pola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne rzepakowe pole. Też mam kilka fotek, muszę wstawić u siebie. Tylko ja pstrykałam przy pochmurnej pogodzie niestety. Ostatnio mało tego słońca mamy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ja bym też tak chciała mieć możliwość sfotografowania takich pól, aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatiful pictures, amazing blog!!! Congratulations!!

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    Barcelona
    Frank

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygldaja takie żółte pola...

    takie pole kiedys było nie daleko mnie, teraz jest tam osiedle mieszkaniowe...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.