...taki zwykły mleczyk...


Komentarze

  1. żółto mi :)słonecznie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleczyk zwykły,wszędzie ich pełno,ale zdjęcia NIEZWYKŁE!
    Piękne,żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zwykłe też bywa piękne..wszystko zależy od 'spojrzenia' :)) Pięknie kontrastuje z zielenią..Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ cudne kolory ci wyszły. Mlecze są śliczne na twoim zdjęciu. W swoim ogrodzie już ich nie lubię hi hi. Ja się muszę wybrać na pola rzepaku i zrobić kilka fotek, bo też cudnie wyglądają. Niestety dzisiaj odpada bo pogoda do d..... u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham żółć, ładna Twoja wiosna:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bellísimas Magdalena! un abrazo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to zdjęcie majówkowe to zazdroszczę pogody. U mnie przeważały inne kolory :(
    Lubię żółty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Objechałem wszystkie blogu. Doskonałe zdjęcia, lubię swoją pracę. Pozdrowienia z Argentyny ...

    He recorrido todo tu blog.
    Excelentes fotos, Me gusta tu trabajo.
    Saludos desde Argentina...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful flowers, very good!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie taki zwykły ten mleczyk, kolorystyka superncka, pierwsze zdjęcie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. a to jest mleczyk niezwykly:) Piekny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.