co lubię...

Do zabawy zaprosiły mnie: z a h e e e r a, Espresso i Pchełka
Reguły zabawy : należy wymienić 10 rzeczy które się lubi,
potem zaprosić 10 osób do tej zabawy


1, Fotografować - co chyba widać :)
2. Obserwować zwierzęta - zwłaszcza te dzikie
3. Spacerować po plaży i słuchać szumu fal
4. Niedzielne obiady z rodziną - nikt wtedy się nie spieszy.
5. Cieplutką piżamkę - zwłaszcza jesienią i zimą
6. muzykę - spokojną relaksującą
7. spotkania z przyjaciółmi - choś wychodzi to nam coraz rzadziej :(
8. Białe wino w wysokich kieliszkach
9. Lubie zmieniające się pory roku - bo każde z nich jest piekne.
10. Siedzieć w ciepłym domu przy oknie w czasie deszczu i słuchać kropel spadających na prapet.


Do zabawy zapraszam: wildrose, kate, lacrime, Duś, Paule


Wybaczcie, że nie zaprosze więcejosób ale inne już biorą udział i bez sensu jest je zapraszać ponownie.

Komentarze

  1. a plażę też lubię i szum fal, nad morzem, choć w tym roku nie miałam okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię cieplutką piżamkę,a na to puchaty szlafrok,wino czerwone ,deszcz lubię obserwować przez okno,ale nie za dłogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cieplutką piżamkę też lubię i to bardzo ;) Dziękuję za zaproszenie, ale już odpowiadałam na tę zabawę na moim drugim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hemero, właśnie napisałam to co mi kazałaś ! ;-))) I dodałam "pieprzyk", a może dwa... hmmm ;-)

    Pozdro:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.