dwa po dwa




Komentarze

  1. Czeyli słonko też tam zagląda :)
    Świetne szpiczaste góry.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! magnificent place you find!! congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby tak szybko zmieniała się tam pogoda..napisz coś więcej:)) Fajne zdjęcia. Pozdrawiam.A.

    OdpowiedzUsuń
  4. *Pchełko - to były dwa dni już byliśmy na 2 wyspie kiedy wyszło słońce więc wróciliśmy na pierwszą podziwiać widoki.

    OdpowiedzUsuń
  5. znów pierwsze podoba mi się i znów mgła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu kuszace zdjecia! Chcialoby sie tam byc i to wszystko zobaczyc na wasne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka surowość mnie zachwyca. Te miejsca są takie świeże, że aż chce się wciągnąć powietrze i zamknąć oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tam pięknie. Przypomina mi trochę Nową Zelandię, Queenstown i fiordy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne , ale te mgliste najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia. Te kolory i spokój towarzyszący życiu codziennemu - udało Ci się pięknie uchwycić. Cudowne miejsce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    fotoeowina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.