urlopowe wspominki cz18

Szum wody był niesamowity



Komentarze

  1. Warto żyć dla takich wspomnień:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A wonderful place for photography and your shots are good. Thanks for your visit and kind words. I follow your blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szum na pewno niesamowity!
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze mnie szczególnie zachwyciło. Fale w kontraście z niebem wyglądają jak lustro iluzji... Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też pierwsze podoba się najbardziej. Ciekawe co jest za tą górą?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woda + góry - jak dla mnie najpiękniejsze połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hemero! Słowa i tak nie oddadzą piękna tamtych stron, ale zdjęcia - i owszem, udało Ci się:). Fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. This series of photos is wonderful, indeed!
    Thanks for visiting my blog and for your nice comment.

    OdpowiedzUsuń
  9. no na pewno!! 1-sze niesamowicie przepiękne!!Pozdrawiam serdecznie.A.

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne,piekne i takie tajemnicze i melancholijne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wspomnienia. Niby jestem przyzwyczajona do widoku morza, ale takie obrazki zawsze robią na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szum mogę sobie tylko wyobrazić, ale WIDOK jest niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od samego patrzenia się odpoczywa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.