...wrzosowo...






Komentarze

  1. Uwielbiam wrzos :)
    Piękna seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię wrzos, bardzo...
    Cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. wrzosy nie są łatwe w fotografowaniu..przekonałam się o tym ostatnio..Pierwsze zdjęcie fajne!!!:) Pozdrawiam milutko.A.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również jestem wielbicielką wrzosu :)
    piękne zdjęcia zwłaszcza na błękitnym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny bokeh! piekne wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co roku zachwycają mnie w lesie, a nigdy nie pomyślałam, żeby je sfotografować..! Pstryknęłaś doskonale!
    :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNEEEEEEEEE gratuluję oka i wyczucia smaku
    Agusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie współbrzmią te wrzosy i z błękitem i z zielenią!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.