urlopowe wspominki cz24


 Gąski latały w kółko - ćwiczyły chyba przed odlotem :)


Komentarze

  1. Przez wiele lat obserwowałam przelatujące gęsi, bo mieszkałam na ich szlaku. W tym roku, ku mojemu miłemu zaskoczeniu, także mogłam ogladać nad nowym domem:)
    Wspaniale te momenty utrwaliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne jest to zdjęcie z 3 gęsiami, każda złapana w innej fazie lotu - super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie nadążam w zachwytach, jak najbardziej szczerych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło powspominać beztroskie chwile w tą chłodną pore roku

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ptaszystko, ładna ostrość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your comment in my blog. I see you have a very interesting blog. I love the color on your photos. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten biały budynek...ładnie wysunięty...
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. można się rozkochać w tych widokach..serdeczności.A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kolego. Gratulujemy piękny blog i piękne zdjęcia. Uważam to za całkiem miły. Jeśli lubisz podróżować, zapraszam do mojego blogu, który jest w języku angielskim i greckim. Podróżowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce piękne kadry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.