...ciekawa chmurka...

Ja tu widzę pędzącego szczurka a Wy ?

Komentarze

  1. Chciałabym, żeby takie niebo było teraz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widzę wielbłąda z psim ogonem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam widzę przeciągającego się pudla ;)
    miło popatrzeć na kawałek błękitu, u mnie tylko ciężkie chmury

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widzę amorka z łukiem na chmurce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaszczurka, pędząca po gorącym piasku

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja widzę rumaka w galopie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już wiem
    musiałam chwilę popatrzeć ale szczurka dopatrzeć się nie mogłam ;)
    zwierz galopujący, wygląda faktycznie na wielbłąda a na nim potężny mężczyzna strzelający z łuku ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.