...jeden z wielu...

Komentarze

  1. Jest prześliczny!
    Bardzo ładnie ułożył się do zdjęcia :D
    Moja miniaturka też będzie miała kwiaty,może gdzieś koło świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię storczyki, nie zawsze chcą jednak kwitnąć, ten śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity! takiego jeszcze nie widziałam ;) Pozdrawiam...A.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) z pewnością ma duże wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny piegusek, nasz właśnie stracił kwiatki przez kota :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ładny! zdjęcie takie, że nic dodać i nic ująć :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. i u mnie kwitną - cały rok:)
    Piękne barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent pictures!! Congratulations!!!

    Frank, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jeszcze takiego nie widziałam, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty jeden za drugim wyglądają niczym rozweseleni uczestnicy szalonej kolejni górskiej ;)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.