...oczami pasażera...



Komentarze

  1. Lubię takie zdjęcia i często sama robię:) Zdecydowanie wolę to od kierowania autem.

    OdpowiedzUsuń
  2. hen po horyzont, gdzie oczy poniosą!!
    bez znaczenia czy jako kierowca, czy jako pasażer byle dalej, byle ku dobremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojna ta droga bardzo... szczęśliwych podróży oby jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kierowca awsze widzi mniej niż pasazer...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    No fajne foto
    lubie zdjecia drogi..aż by sie chciało gdzies jechać..
    jakis filtr nakładany był ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wieś... kojarzy mi się ta droga z dzieciństwem... z wtedy mam dobre wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolorki, takie jesienne retro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i like this tones...old film camera !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjecia, podobaja mi sie i tez takie czesto robie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna drogowa seria. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam mała często jeździłam podobną drogą z Warszawy do taty do województwa wówczas podlaskiego. Siedziałam z przykrejonym do szyby nosem, liczyłam drzewa i promienie słońca przebijające się przez liście. Fajne to były czasy!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam problem zawsze podczas podróży: czy delektować się widokami czy pstrykać fotki:/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.