...zmrożona trawka...

Komentarze

  1. Urocza...zachęcasz do spacerów :)

    Miłej niedzieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwy efekt w powiększeniu:) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie ale gołą stopą nie dałoby się biegać po takiej trawce.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie muśnięcia mrozem i te ..delikatne kryształki..pozdrawiam.A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ładne i bardzo mroźne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się oszroniły, u mnie też już biało, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja podziwiam te Twoje szczególiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Też dziś taką widziałam, ale mnie poganiano i zdjęcia, jakie zrobiłam, okazało się w domu, że nieostre :(
    Ale jutro liczę na mrozek! Wrócę tam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda :)biel, troszkę zieleni i te igiełki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.