...wczorajszy spacer...





Komentarze

  1. Super zima! Bardzo ładne zdjęcia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. biało, zimowo i wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, ale przedwczoraj to myślałam, że nas zasypie całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Ostatnie zdjęcie - nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrecz mi snieg skrzypi pod nogami jak spaceruje z Toba!
    Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świeżutki śnieg, zasypało nas na biało, ale pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosas estas tomas, con las ramas cargadas de nieve. Un abrazo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie zdjęcie cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny spacer. Klimat bajkowy. Fotki cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, kiedy ja będę mogła tak do lasu...kiedy, się pytam?!
    Pozdrawiam, zazdraszczam...

    OdpowiedzUsuń
  11. A perfect winter in your eyes..wonderful photos..:o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,
    piękna ta zima na Twoich zdjęciach. Chyba wybiorę się z aparatem do mojego pobliskiego lasu. Tymczasem zapraszam Cię na moja stronę, myślę, że znajdziesz tam inspirację do kolejnych podróży.
    PS. Zdjęcia z Wiednia bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Me siento muy feliz la nieve, felices fiestas.

    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.