...różowe kwaituszki...


Komentarze

  1. Piękne.
    Też wczoraj oglądałam zdjęcia kwiatów,bo już mi ich brakuje,a tu zima znów nadchodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dobre i takie wyraziste !podoba mi się ta delikatna zieleń w tym zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  3. I love those flowers. I could need some of them right now instead of all the snow :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dwa promyki słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten prawoślaz.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Na tyle realne, że dosłownie czuć, jak pachną te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ehhh zapachniało wiosną:)
    pierwsze zdjęcie bardziej mi się podoba dzięki swojej kompozycji, przestrzeń po prawej stronie dobrze robi temu kwiatkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tus flores son siempre bellisimas!! Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie obrazki wspierają mnie na duchu :)

    Tęskni mi się za kolorami ... Za oknem tylko śnieg albo kałuże - mam nadzieję , że wiosna szybko nadejdzie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.