...łódeczką po Odrze...





Komentarze

  1. Czulam sie jakbym tam byla,dziekuje za te mozliwosc:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,spokojne i relaksujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są niesamowite...jak drzewa odbijają się w wodzie:)
    A ostatnie takie mroczne...;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Jeśli mogę i ja dorzucę swoje zdanie :) Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się poświata, wyglądają jak ze starych zdjęć, takie lekko przymglone, zretuszowane. W sumie trudno mi to opisać. Rewelacyjne!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne lustrzane odbicia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne widoki !
    Cisza , spokój ... pełny relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super foty! Pozdrawiam Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zdjecia z odbiciem w taflach wody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam nic przeciwko taka lodeczka sobie poplywac widoc piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful, peaceful place...
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale foty, zniewalające odbicia lustrzane. Robione o świcie? Woda jest taka spokojna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.