..Starogard Gdański... bardzo szybkie zwiedzanie







Komentarze

  1. Ładna architektura.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful place and nice buildings there you have !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie,nigdy nie bylam:)
    tez bardzo podoba mi sie architektura,kontrast kolorow na ostatnim zdjeciu-super!
    a pierwsze zdjecie- moje ulubione;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful
    Pictures
    Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. cztery dni temu przejeżdżałam przez to miasto i dopiero dzięki twoim zdjęciom, zauważyłam że jest takie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ta. Szkoda, że na szybko, ale pewnoie czasu zbyt dużo nie było... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale byłaś blisko!!! a swoją drogą ciężko jest teraz zrobić zdjęcia architektury, żeby nie było na nich różnych 'miejskich' ozdabiaczy, co? Pozdrawiam Cię serdecznie.A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. Miasta nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten bialy budynek... szkoda, ze nie mialas wiecej czasu bo to ponoc piekne miasto, wszak krolewskie, ale ja w nim nigdy nie bylam, tylko slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O JAK MIŁO ZOBACZYĆ SWOJE MIASTO "OCZAMI" KOGOŚ INNEGO :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.