tak mnie naszło na wspominki - Oslo 2010





Komentarze

  1. Zawsze warto odświeżyć pamięć i poprzeglądać zdjęcia, które kiedyś się robiło, po to są.
    A są całkiem fajne, tyle, że brrr... zima i mróz ..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wcale się Ci nie dziwie, bo to niesamowite miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze taką długą listę miejsc do zobaczenia... Norwegia oczywiście również! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych zdjęć wygląda na bardzo nowoczesne miasto. I ten widok z okna... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwycone wspomnienia... To drugie zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompozycyjnie bardzo dobre ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam. Piękny widok.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Oslo po kilku ładnych latach i doznałam szoku. Jest pięknie i jest co fotografować:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.