Wiosna 2014


z dzisiejszego spaceru :) 24 luty 2014

Komentarze

  1. u nas zaczyna się to samo... wczoraj nie miałam ze sobą aparatu, ale może uda mi się wziąć go jutro, bo do nas też już wiosna zawitała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była zaplanowana przechadzka z aparatem :)

      Usuń
  2. Choć przebiśniegi nie przebijają śniegu, zimie dziękujemy! Śliczna wiosna, niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, w lutym w Polsce wiosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko w tym roku nastała, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę. Nigdy nie miałam możliwości fotograficznej.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam stałe miejsce, zawsze tam są :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie i pozostawienie komentarza. Zapraszam ponownie. :)

Thank you for your visit and comment :)
See you later.